BUCCHIGIRI?!
Arajin Tomoshibi’s reunion with his old pal Matakara Asamine takes an unexpected turn when they stumble into a brawl with the toughest guys in town. And just when you thought things couldn’t get weirder, a colossal genie decides to crash the party!
Kenichiro and Marito fight; the NG BOYS enter the battle between Minato Kai and Siguma Squad.