Call Her Alex
As Alex prepares for her first live tour, uncover how her childhood and college soccer career shaped the voice that now defines her.
After moving to New York City, Alex launches Call Her Daddy; what starts as a sex podcast evolves into the foundation of a media empire, uncovering the resilience and vulnerability it takes to become an influencial voice.