Chad Powers
Years after bad boy QB, Russ Holliday nuked his college football career, he attempts to walk on to the struggling South Georgia Catfish program disguised as a young man named Chad Powers.
It's the second half of the season opener against Ole Miss and the Catfish are losing; stuck on the sidelines together, Chad and Ricky team up and try to save the day.
The night before an away game in Knoxville, Russ and Danny must sneak out of the team hotel and go on a dangerous mission behind enemy lines.
The Catfish are 5-0, Chad Powers is a superstar and ESPN wants to feature him on College Gameday; what could go wrong?
On the eve of the biggest game of the season, the truth about Chad Powers threatens to emerge.