Champignon Witch
Luna, the Black Witch
A young witch living deep in the forest occasionally visits a nearby town to sell her medicines and buy books.
The Destined One
Enchanted with the charming boy she saw in town, Luna draws a magical picture and falls into a forbidden love.
When Claude notices Lize struggling with his magic studies, he scolds Luna for being too lenient with the boy.