Chronos Ruler
Memory and Recollection
A huge white Horologue appears in the casino town C'est La Vie; Victo and Kiri bear the brunt of its powerful attacks until Mina, a girl who can control wind, saves them.
Mina, Victo and Kiri arrive at Chronos headquarters and Victo looks himself up in Chronos' archives.