Clipped
White Party
Doc fights chemistry problems created by Donald's favoritism and harassment; the love triangle between Donald, Shelly and V. combusts when V. refuses to stay out of sight; attendance is mandatory at the tackiest white party in Labor Day history.
A Blessing and a Curse
The team stumbles in the opening round of the playoffs against the Warriors; when Donald and Shelly solidify their bond with a massage and a massive lawsuit, V. threatens to go public with a shocking tape; V. and Shelly hire lawyers.
The tape hits TMZ, right in time to disrupt the Clippers' hard-won momentum and Donald's 80th birthday; V. responds to the outrage with curious sartorial choices.
V. tries to explain herself to Barbara Walters; Doc finds himself doing everybody's job; the Sterlings face consequences.