Collision
When business magnate Miguel Ángel dies in a mysterious crash, his daughter Zoé and estranged wife Belén fight for control of his company.
Business Protocol
When Robles and Associates CEO Miguel Ángel dies in a mysterious crash, his daughter Zoé returns home to Mexico City to fulfill his final wish.