Comicstaan
Up to Date with Sapan
The contestants showcase their grasp on the art of topical comedy as learned under the mentorship of Sapan Verma, one of the most popular Indian stand-up comedians.
Scene Kya Hai with Anu
The contestants showcase their grasp on the art of sketch comedy as learned under the mentorship of Anu Menon, a multi-talented artist.