Coop & Cami Ask the World
Cooper and Cameron Wrather are two middle-school siblings who co-host Coop's online show, "Would You Wrather." With the help of their little brother Ollie and Coop's best friend Fred, the duo present out-of-the-box questions and results to the show's followers (aka Wratherheads) who help them solve life problems both mundane and madcap!
Would You Wrather Take Your Mom to the School Dance?
Cooper and Cami learn their mother is ready to start dating again, and her first date is with their school's principal.
In his father's absence, Cooper starts to take on projects around the house only to find out he is a horrible handyman and Cami has been secretly fixing his mistakes.
Charlotte enlists the help of Coop and Cami in an effort to become a member of the school's popular a cappella group, The Glamtronics.
Jenna warns Coop and Cami they have to start taking better care of their little brother, Ollie, or he won't be able to be their test pilot on the show anymore; the duo tries to step up, but winds up losing Ollie at the mall.