Danchigai
Based on a four-panel manga by Kazusa Yoneda, Danchigai focuses on the life of Haruki Nakano and his four sisters, all of whom live together in the same apartment complex. The only boy of five siblings, Haruki lives with his older sister Mutsuki, difficult younger sister Yayoi, and mischievous twins Uzuki and Satsuki.
Building One: The Yumeno Apartments
Welcome to the Yumeno Apartments, where Haruki Nakano lives out his everyday life with his four sisters.
Building Two: The Twins' Homework
Uzuki and Satsuki do their best to finish their homework. Their assignment? A report on their family members!
The grocery shopping must be done, so the Nakano siblings get together to conquer the week's shopping list.
Satsuki and Haruki have an unexpected hobby in common. And Satsuki never misses a beat.