Demon Lord, Retry!
Akira Oono awakens in the body of his online character: Demon Lord Hakuto Kunai. With powerful game mechanics and abilities on his side, this gamer turned badass plots his course through a new world filled with saints, demons, and charming companions!
ReTry
Akira Oono is a game dev who wants to build his own world, free from corporate oversight; but he had no idea that he'd get dragged into his own creation as Hakuto Kunai, the Demon Lord of the Great Empire; his adventure picks up where it left off.
Eagle reminisces on her life after being separated from Luna as the situation with her comes to a head; Kunai gets a surprise visitor with an equally surprising request.