Devious Maids
"Devious Maids," follows the lives of five maids with ambition and dreams of their own while working for the rich and famous in Beverly Hills. The series stars Ana Ortiz, Judy Reyes, Dania Ramirez, Roselyn Sanchez, Edy Ganem, and television icon Susan Lucci.
A maid is murdered at the home of her employers during a large society event; Marisol is hired to clean the home of a newlywed couple; Marisol goes undercover to learn the truth about Flora's murder.
Setting the Table
Zoila is irritated by Valentina's attempts to get closer to Remi; Rosie is caught in the middle when Spence accuses Peri of cheating; Carmen takes advantage of Alejandro and Odessa's absence; Marisol tries to spend time at the Powell house.
Michael's ex-wife drops a bomb about Taylor's past; Adrian tries to cheer up his friend; Valentina and Genevieve try to get Remi to notice Valentina as more than a friend; Spence offers to help Rosie; Carmen gets a meeting with a music producer.
The arrival of Genevieve's brother complicates matters for Zoila; Rosie vows to help Spence with his marriage; Alejandro allows Carmen to be a guest at a party he's hosting; Marisol offers to work at a fundraiser at the Powell house.
A visitor from Carmen's past appears at Alejandro's house; Valentina tries to control her emotions; new information about Flora comes to light; Peri thinks Spence is having an affair; Evelyn and Adrian celebrate an important birthday.
Zoila's job is jeopardized when Genevieve has financial troubles; Marisol makes a discovery at the Powell house; Carmen is jealous when Sam starts dating; Valentina worries about Remi's erratic behavior.