Digimon Beatbreak
Digimon have begun appearing from AI devices—and Tomoro Tenma is drawn into crisis when Gekkomon emerges from his own device. Joining a group of secret bounty hunters, they battle rogue Digimon while uncovering the dark side of an emotion-fueled society.
Glowing Dawn
Gekkomon awakens and overwhelms the enemy, but a Digimon steals their Sapotama; with his brother lost, Tomoro is shocked by the Glowing Dawn leader's words.
Upon learning that the bounty intel is wrong, Tomoro and Gekkomon follow the scent of his own e-Pulse; there they find the Mirror World, a virtual space inside the net.
Tomoro Tenma lives in a world where human thoughts and emotions power AI devices called Sapotama; but when Digimon begin materializing from Sapotama and feeding on e-Pulse, society begins to fracture.