Dr. Pimple Popper
Dr. Sandra Lee is a renowned dermatological surgeon who is tasked with removing life-altering growths from her patients' skin so they can try to reclaim their lives.
The Lipoma Whisperer
Melissa tries to cover a huge lipoma with a sweatshirt for years; Tyler's fear of cancer keeps him from having his huge head lumps diagnosed; Tahj is covered in painful boils; Amber has ear keloids that take control of her life.
Ronen's mysterious lump above his knee is one of the largest Dr. Lee has ever seen; Amber suffers from a debilitating skin disease that no one understands; Sandy has a neck lump she calls Tommy; Kristy's eyelid cyst is ruining her life.
Diane has tumors all over her body that have ruined her life; Will fears his shoulder lump will be ripped open at work; Anthony's daughters force him to get his lump examined; a woman detests her hideous varicose veins.
Half of Mary's body is a size 18 while the other half is a size 8; Anthony's cyst is in the area called the "Triangle of Death;" Shane wants to get a lump off his back; Brandi is anxious about getting a lump removed from her chest.
Belinda's lump on her neck causes her to basically be immobile; Nicole won't get married until she gets her armpit lump removed; Adela's chest and back are covered in wisdom spots; Nick foolishly removes a lipoma at home and now needs Dr. Lee.