Dude, That's My Ghost!
Ponzi finds a "no weirdos" rule in the school handbook; he invites himself to the Wright home to get evidence to kick Spencer out of school.
When Spencer shoots a movie in his pool, Billy's ectoplasm turns the film's harmless goldfish into a fearsome aquatic monster.