Craig of the Creek
Ten- year-old Craig and his two friends venture through a world of untamed, child-dominated wilderness.
When Craig and Jessica are locked out of the house, Craig has no choice but to bring his little sister to the Creek.
The last book of Kelsey's favorite fantasy series goes missing from the library, so Craig decides to help her solve the mystery of who took it.
Hoping to fix the fort, Craig enlists the 10 Speeds for a ride to the legendary Junk Pile.
An encounter with Wildernessa, guardian of the wilderness, inspires Kelsey to take up a cause.