Farmagia
In Felicidad, farmers known as the Farmagia raise monsters under the peaceful rule of the Magus Diluculum. When the Magus passes, a power struggle erupts. Farmagia Ten and his friends band together against the new ruler, Glaza, to defend their home.
The Seeds of War
What Ten wants more than anything is to be the Farmagia with the strongest buddy monsters in the Felicidad Underworld; the stakes become much higher when Felicidad's denizens find themselves in sudden need of a new ruler.
Avrion in Revolt
Ten and Leii desperately try to fend off Zanas when he attacks the orphanage; Nares saves the day, but only after much damage is inflicted.
Ten wishes he could use Unite Blitz the way Emero does; Emero shows up again and for some reason he's even more hostile than before.
With Arche recovering from a sudden health issue, Ten and Leii go alone to Rahatluk to deal with Corpus.
Corpus has taken Chica captive; Ten, Leii and Emero have little choice but to fight him on his own terms.