Funny or Die Presents
Andrea Savage tries to score in 'Casual Sex: A Pregnant Woman's Search for the Ultimate Threesome'; 'Asian Babies,' a new music video from Mike O'Connell; a new edition of 'Sleeping with Celebrities' with Brooke Shields; 'The Amazing Adventures of David & Jennie,' in which our eponymous geeks crash a birthday party; a breakfast film from 'Day by Day with Will and Dave'; Dave Koechner stars as a disgruntled piano salesman in 'Men of Unquiet Desperation'; and 'Space Baby' socks it to a grizzly on Bear Planet.
Another edition of 'Casual Sex: A Pregnant Woman's Search for the Ultimate Threesome,' starring Andrea Savage and (an obsessed) Chris Parnell; Brett Gelman's 'One Thousand Cats,' a one-man musical stage extravaganza about 'one thousand cats, one thousand stories, nine thousand lives' on public broadcasting (meow); and 'Sleeping with Celebrities,' with Keith David.