Genndy Tartakovsky's Primal
Coming off an award-winning final season of Samurai Jack, Adult Swim reunites with creator Genndy Tartakovsky on a new animated series. Primal features a caveman at the dawn of evolution. A dinosaur on the brink of extinction. Bonded by tragedy, this unlikely friendship becomes the only hope of survival in a violent, primordial world.
Spear and Fang
Tragedy forces a caveman and a dinosaur to rely upon each other for their survival.
In the harshness of the primordial winter a herd of woolly mammoths hunt for the murderers of one of their own.
An oasis of peace only leads to a brutal attack from a vicious tribe of ape-like men.
Spear struggles to nurse Fang back to health as he attempts to evade the scavengers that plague them.