Gigantosaurus
ROCKY, BILL, TINY and MAZU are four young dinosaurs growing up in the Cretaceous period. Life is always an adventure: new volcanoes are popping up all the time, long-necked brachiosauruses and enormous triceratopses roam free, meteor showers light up the night sky and… the big, fierce Gigantosaurus reigns over it all!
Mazu Takes a Chance; The Lost Egg
Mazu must do the impossible to protect a helpless dragonfly from raptors; Rocky suppresses his tough dino side and learns to be gentle with an egg he's found.
Saving Ayati; The Crevice
When Ayati loses her balance and falls over, Mazu must come up with a big idea to help; a large crevice rips through the ground and traps the four little dinos in Giganto's path.
Timid Bill and brave Rocky end up stranded on an island, where Rocky suddenly becomes the scared one; Trey warns the little dinos about a cave monster named Shriekasaurus.
Four curious young dinosaur friends explore the mystery of Gigantosaurus, the largest, fiercest dinosaur of all, as they face their individual fears and work together to solve problems.
Rocky gets jealous when Tiny suddenly becomes the go-to hero; Mazu runs slowly, but thinks quickly.