Goosebumps
A group of five high schoolers embark on a shadowy and twisted journey to investigate the tragic passing three decades earlier of a teen named Harold Biddle, while also unearthing dark secrets from their parents' past.
Say Cheese and Die!
All is going well for Isaiah; he's the star quarterback and a popular kid at school; but when he helps throw a Halloween party at the Biddle House, he discovers an old camera in the basement, and his life begins to spiral when he starts using it.
The Haunted Mask
Isabella doesn't have many friends and spends most of her time trolling; at the Halloween party, Isabella discovers a mask in the basement; when she puts it on, it gives her a newfound confidence, but things take a turn.
James desperately wants people to like him; at the Halloween party, James finds himself in a time loop reliving the same night, but he ultimately breaks free hand-in-hand with his crush; this fairytale quickly turns into a nightmare.
Lucas aspires to be a daredevil, just like his dad was, but his reckless stunts make people nervous; at the Halloween party, he finds some worms at the Biddle House, and he takes them home with him; he soon learns these aren't just regular worms.
Mr. Bratt gives Margot an old scrapbook he found in the basement of the Biddle House; as she flips through the pages, she's sent on an unexpected journey to 1993; as Margot delves deeper into the book, she learns secrets that have terrifying results.
Mr. Bratt tells the teens about Harold Biddle and the history of the house; the teens get closer to discovering the truth about what's haunting Port Lawrence and who might be responsible for it.