MVP Josh Allen and the Buffalo Bills are back in action; joining the team for an inside look at the upcoming season.
A look at undrafted local kid "Buffalo Joe" Andreesen; RB Ray Davis tries kicking; the battle for QB2; Damar Hamlin's inspiring story.
Josh Allen shows how he has developed into an elite QB with help from a biometrics expert; roster cuts loom as the team heads to Tampa Bay.
As cut day arrives, players on the bubble learn their fates; with the roster set, QB Josh Allen looks to take the team to the next level.