Harem in the Labyrinth of Another World
Michio Kaga finds an odd website; the website, featuring a number of questions and a point based system, allows one to create skills and abilities for a character; completing his character, Kaga was transported to a game-like fantasy world.
Michio must raise the required funds within five days in order to purchase Roxanne from Alan's mansion.
Michio and Roxanne take on the first floor boss; he comes up with a new way to improve his skills in the labyrinth.