Harlem Ice
Young skaters from Harlem face challenges and triumphs as they train for competitions; their journey showcases the impact of Figure Skating in Harlem, breaking barriers and opening doors for girls of color in the world of ice skating.
As the pressure of the last figure skating competition of the season mounts, the girls must win a medal; Tori wants to shine as a performer, but struggles to pay attention; Ashley feels the pressure to lead the team.
Olympic Dreams
A last minute injury impacts Harlem Ice at their last competition of the season; Adrianna travels to Lake Placid with the FSH Performance Team, joining Ariyana and her other teammates for a once-in-a-lifetime opportunity with Olympic athletes.
The students and staff prep for their annual Ice Show; as the show comes together, Ashley, Ariyana and Adrianna are selected to travel abroad.
Ariyana and Adrianna must overcome fear to give their all; Ashley hits a big milestone and sets her sights on South Africa, while Tori hopes to get off the wait list as the trip finalists are announced at the Ice Show.
There is nervous excitement in the air as the FSH ambassadors level up; after the South Africa trip, the girls return to Harlem; as the skating season comes to a close, they contend with new leadership roles and possibilities for their futures.