High Potential
Dancers in the Dark
As Morgan and the detectives adjust to her new role as a consultant, they investigate the attempted murder of a tap dancer and discover things are not quite as they seem; Ava learns more about her father.
Morgan's intellect and cleaning experience prove useful when the detectives are called to a hotel room murder scene; Morgan navigates Ava's dating; Soto reveals details about Roman's disappearance.
Morgan is excited to get her official LAPD badge, despite Karadec's reluctance; the detectives work tirelessly on an emotional missing children case, which hits close to home for Morgan and sends her mind into overdrive.
The team investigates the death of an exotic animal veterinarian; work interferes with Karadec's dating life; Morgan follows a parental hunch about her teenage daughter.
A wild office party at a high-profile medical technology startup leads to the shocking murder of the founder and CEO; a new co-worker at the precinct catches Morgan's eye.