Hometown Horror
Frightening stories of ghosts and monsters lurking in the shadows of small town America are unraveled through eyewitness accounts and historical records.
Army of the Undead
Strange sights and sounds terrorize the people of Perryville, Ky., the site of one of the bloodiest battles of the Civil War; the undead soldiers invading the town appear to be drawn by mysterious bloodstains marking the floors of historic homes.
A dark energy overshadows Baraboo, Wis., home to the Ringling Bros. circus dynasty; every inexplicable event and ghostly encounter is a chilling reminder that this town was built on top of an ancient burial ground.
In Hannibal, Mo., locals believe ghostly experiences hark back to sinister scientific experiments and missing children considered lost underground in an infamous cave system.
A quaint Texas town comes alive after dark with the sounds of giggling and pattering footsteps; ghostly children run amok while demonic dolls attack their owners, but that's just the beginning -- the land itself smolders from an ancient curse.
In Massachusetts, the village of Freetown sits next to a vast forest associated with unexplained events, bizarre accidents and satanic cults; many believe dark forces were released when the ancient guardians of the forest were displaced.