Ikebukuro West Gate Park
Crime-ridden Ikebukuro is a haven to violent gangs, the Yakuza, and home to Makoto Majima. A charismatic troubleshooter, he mediates disputes between the warring factions. But after losing a loved one, can he stay afloat long enough to save his home?
North Gate Smoke Tower
A dangerous new drug is on the streets, and its addicts are causing trouble around town; Takashi enlists Makoto's aid in dealing with the problem, and for Makoto, things soon become personal.
Nishi Ichibangai Shady Job
There's a new gang in town, and the word on the street is that they're acting as enforcers for a local business that treats its employees questionably.
A man he's only just met asks Makoto if he can help him figure out who killed his son five years ago.
Someone called Shadow is going around beating up G-Boys, and all the victims happen to be under Hiroto's command; Hiroto suspects Takashi is responsible, so Makoto has to figure out who hired Shadow before a war breaks out.