Iliza Shlesinger: A Different Animal
Acclaimed comedian Iliza Shlesinger debuts on Amazon Prime with a no-holds -barred, explosive and relentlessly funny hour special where she covers everything from shower sex, ugly wives and the ideal man to the truth about the ONE thing no woman wants… in this special, nothing is off limits.