Kashiwada-san’s face is a masterpiece of stoicism. Her classmate Oota-kun? A walking explosion of emotions determined to crack her calm with over-the-top antics. (Spoiler: It’s not working.) But between his failed surprises and her secret smiles, these polar-opposite classmates might just be into each other! Witness a rom-com where love speaks louder than expressions.
Kashiwada-san and Oota-kun and the Pool
Oota hopes that the extra tools around the pool will give him the means to shock Kashiwada.
Getting trapped in the gym storage room might give Oota the chance to get a rise out of Kashiwada.
Oota invites Kashiwada to a horror movie hoping to see her freak out. Is it a date?
Tadokoro ends up in the middle of a three-way standoff between Oota, Tabuchi, and Kashiwada.