Isekai Quartet
Tension! Introductions
Now that everybody’s settled in, it’s time for the first day of school, which means everybody has to introduce themselves.
The students realize that they’re all from other worlds, and begin to share their backgrounds. But some are luckier than others.
It’s time to pick the class rep! But Aqua doesn’t want Ains to do it, and Albedo doesn’t want Aqua anywhere near the job.