John From Cincinnati
The awesome talents of the surfing Yost family have always seemed to come with a curse attached — until a stranger arrives and their banal existence is lifted into something profound, miraculous and, possibly, universal. HBO presents this stunning drama series that follows their exploits in the tired coastal town of Imperial Beach, CA.
His Visit: Day One
Mitch Yost thinks he has had a hallucination; a stranger arrives at the Snug Harbor Motel; police arrest Cissy; Shaun and Bill take a detour on the way to a surfing event.
His Visit: Day Two
Linc tries to infiltrate the Yost inner circle; Barry has a change of heart about the fate of the motel; Shaun has unexpected results when he takes part in a surfing competition.
Dr. Smith believes a paranormal phenomenon has occurred within the Yost family; Kai takes John to her trailer; Cass comforts Mitch.
Some thugs rough up John; Kai connects with Butchie; Dr. Smith gets a new patient; Shaun's mother arrives in Imperial Beach.
Bill gets a strange mandate from Zippy; Tina lets the Yost family know that she is back in town.
Butchie orchestrates a reunion between Shaun and Tina; John helps Bill and Cissy face their pasts.