Johnny vs Amber: The US Trial
Access to Depp's lawyers, legal experts close to the case and coverage of the legal battle from both sides.
Johnny's Story
After losing a high-profile defamation case in London, everything is on the line for Johnny Depp as he fights to clear his name.
Amber's Story
A look at Amber Heard's account of her turbulent marriage; the story behind viral memes and a woman the world chose to hate.