Kujima: Why Sing, When You Can Warble?
The First Blin You Make Will Be A Lump
Kouda Arata meets Kujima, a bird-like creature from Russia. Kujima starts living with the Koudas.
A Crow Imitating a Cormorant
There are rumors of a ghost in the neighborhood. Could they be about Kujima, or...?
Kujima is introduced to Makoto, Arata's friend. Later, Kujima takes photos with the Koudas for the first time.
Kujima gets homesick and decides to go home. Arata has an idea to make Kujima feel more at home, but....?
Kujima experiences the kotatsu table and then Christmas for the first time in Japan.
To celebrate the New Year, the Kouda family gathers at Arata’s paternal grandparents’ home.