Link: Eat, Love, Kill
After his twin sister went missing eighteen years ago, the emotional link between Eun Gye-hoon and his sister was disconnected. He leaves behind his painful past and grows to become a famous chef. One day, Gye-hoon begins to sense emotions of another presence again. He heads to Jihwa-dong, where his sister had gone missing. There he meets Noh Da-hyun. What is the reason for their emotional link? What secrets lie in suspicious neighborhood of Jihwa-dong? This human mystery drama and fantasy romance follow a man's journey of healing and his experiences in connection with a strange woman.