LOL : In Real Life
Philippe Lacheau invites five celebrities to play the LOL game in an airport full of unsuspecting travellers. The rules remain the same: no laughing. Except this time, the celebrities have to make travellers laugh to earn points.
Now Boarding for LOL IRL
Philippe Lacheau brings together comedians for a challenge: to play a game of making people laugh out loud in an airport, among unsuspecting travelers; Franck Dubosc and Redouane Bougheraba form an alliance, while Clara Luciani plays her wild card.
Someone to Pick On
Clara goes on the offensive and unveils the first Joker card; Redouane and Franck strengthen their alliance, Paola rehearses for fake auditions and when Michou is targeted, he retaliates with an airport-wide celebrity-lookalike game.
Halfway through the game, the tension rises as attacks intensify and points rack up; Clara teaches yoga improv-style, Paola surveys travelers' satisfaction, Redouane takes aim at Franck with a banana and a surprise guest nobody saw coming.
The home stretch: No holds barred! Redouane pulls out his Joker card for a mega-strike, Clara is the target, and in the final minutes, everyone goes all out to grab the last few points. It's time for the grand finale. Who will make it all the way? Who will be crowned the winner of this first ever LOL IRL?