Love Story
This limited series dramatizes the romance and tragic deaths of John F. Kennedy Jr. and Carolyn Bessette.
The pressure of the Kennedy name weighs on John. Carolyn impresses at Calvin Klein. An unlikely connection forms at a charity event.
The Pools Party
John juggles his mother’s waning health, his strained relationship with Daryl and his newfound feelings for Carolyn.
As press spreads of their altercation, John and Carolyn prepare for their big day. Ann voices her concerns.