Magical Girl Spec-Ops Asuka
The Magical Girl Comes Back
It's been three years since the end of the Distonian War, where humanity fought against the Disas Beasts. War Hero Otori Asuka has quit her job as a magical girl and gone back to being a regular high school student.
Asuka and the others go to the pool to welcome Kurumi, the new transfer student. Asuka is enjoying her peaceful days, and her time as a magical girl seems like it ended many years ago.
Asuka is sent to a Tanabata festival, where she meets a mysterious stranger who is far more deadly than she appears to be.