Mariachis
Mexican traditions, family relationships and the challenges of Alzheimer's disease are explored through music.
Oblivion, Jalisco Style
Lucía brings her husband, Rosendo, to the doctor, who diagnoses him with Alzheimer's disease; Rosendo's family rallies behind him by forming a mariachi band to help delay the disease's progression.
The King
As Lucía and Gavilán begin to butt heads, Rosendo struggles to remember the root of their deep-seated tension; ahead of their first mariachi gig, Jorge's excitement turns to panic when he learns more about the performance.
Rosendo and Lucía attempt to untangle mounting chaos; Gavilán escalates his efforts to stay close to the family by inviting RETA to open for him; a newly rehired Jorge slips further from Cristina.
Jorge is given an opportunity; Pedro and RETA clash; Gavilan has a special interview.