Medalist
Tsukasa Akeuraji, a frustrated skater, meets Inori Yuitsuka, a girl who yearns to be a figure skater; Tsukasa begins coaching Inori, and together they aim to make her a glorious medalist!
A Genius on the Ice
When former figure skater Tsukasa Akeuraji meets a self-taught skater, Inori Yuitsuka, he tries to persuade her to join a formal ice skating club. Unfortunately, Inori's mother wants her clumsy daughter to give up skating altogether.
Prelim Badge Test
Tsukasa and Hitomi encourage Inori to take the Badge Test, a certification exam for figure skating which will allow Inori to qualify for competitions. On the day of the test, Inori meets a beautiful girl who looks like a princess.
Tsukasa decides to enter Inori into the Meikoh Cup to build up her record of success. When Inori feels shy dancing in front of others, Tsukasa gets her to dance in his shadow to conquer her nerves.
Inori's first competition, the Meikoh Cup, begins. Inori's future is at stake, and while she gets off to a rocky start, her mother and sister are there to support her from the sidelines.
Inori came in top in the first round of the Prelims, whereas Miké was the last one to secure a spot. Determined to turn things around, Miké decides to try and pull off a double rotation combination that no one at the Prelims has done before.
Hikaru is one of the best performers of Inori's generation and Inori is eager to catch up; she worries about how far behind she is in terms of her skill level compared to others her age; Tsukasa suggests Inori compete in a competition.