Migi & Dali
Hitori seems to be the perfect son for his loving adoptive parents. He’s handsome, smart, but he’s hiding a dark secret. Hitori is actually the twins Migi and Dali pretending to be one boy, and they have a terrifying motive behind their hidden identity.