Mina
Following contact with extraterrestrial civilizations, humans were revealed as the sole creators of diverse sports. This newfound popularity among alien enthusiasts led to disruptive behavior at stadiums, prompting a treaty that deemed interference with other planets' cultures unlawful. Rabbit Force, a team of rabbit-themed girls, was tasked with upholding the treaty by apprehending offenders.
I Love Pro Wrestling
Tsukuda Mina tackles her first solo segment, but unexpected interference threatens her broadcast debut.
Mina and Kiryu uncover more than a story at a hot spring, as hidden feelings and alien interference bubble up.