Moonshiners
Think the days of bootleggers, backwoods stills and "white lightning" are over? Not a chance! It's a multi-million dollar industry, but perhaps more importantly to the Moonshiners, it's a tradition dating back hundreds of years. While this practice is surprisingly alive and well, it's not always legal.
A new hire at the distillery has a checkered past; Tickle learns from one of the best; Jeff and Mark receive a surprise visit.
Tim reaches a milestone; Jeff and Mark have suspicions of a rival; Chico takes a weighty risk; Josh and Bill consider bootlegging.