My Adventures with Superman
My Adventures With Superman follows Clark Kent, Lois Lane and Jimmy Olsen discovering who they are, what they can accomplish – and saving their city from the forces that conspire to destroy it!
Adventures of a Normal Man
Secret alien Clark Kent and his best friend Jimmy Olsen start their internship at The Daily Planet and meet fellow intern Lois Lane, who ropes them into investigating stolen military robots threatening Metropolis.
Adventures of a Normal Man Pt. 2
Clark returns to the Kent farm with questions about where he’s from – and who he wants to be. Meanwhile, Lois and Jimmy track down the mercenary Livewire…and encounter “Superman” once again!
Lois wants to interview Superman and Clark must figure out how to help her while protecting his secret identity; criminal ring INTERGANG gets their hands on unstable weapons, and a mysterious organization plots in the shadows.
Lois uncovers a secret in Metropolis and is determined to get to the truth; Superman tracks down dangerous weapons in the city and finds himself in the crosshairs of mysterious organization Task Force X.
When Jimmy gets kidnapped, it's up to Lois and Clark to save him, but rescuing Jimmy will lead them into danger as they deal with mad scientists, military secrets and relationship woes!