Narenare -Cheer for You!-
Misora Kanata befriends Suzuha, Shion, Anna, Onka, and Megumi to form a new cheerleading team at Takanosaki High School, the PoMPoMs. Together they go beyond cheerleading to reach the hearts of the people they cheer on. They might just change the world!