One Mic Stand - Germany
Teddy Teclebrhan invites five German celebrities to debut their stand-up acts; to prepare for their first performances, the budding comedians spend time with a comedy great.
Bootcamp Deluxe
On a private tour driving around Dortmund, Harald Schmidt gives Mats Hummels a few tips and tricks on how to be convincing on stage, before taking him to his own personal comedy bootcamp.
LOL champion Torsten Sträter has a new mission, and it begins at Paris Fashion Week where he meets his new comedy student; in preparation for the big One Mic Stand performance, the two take a trip to the LOL set, where Torsten feels particularly at home.