Paper Girls
While delivering newspapers one morning in 1988, four girls with nothing in common are forced to work together to survive something strange.
Weird Al is Dead
Erin convinces her older self to try to help her and the Girls find a way home to 1988, right as they are stalked by Prioress, one of the evil Old Watch soldiers determined to erase them from history.
Mac reunites with the grown-up version of her brother Dylan and is shocked to learn how her family turned out; Tiff, KJ and the Erins meet a stranger who might be the ticket back to 1988.
Larry may have a way for the girls to get home to 1988, but it's going to require a lot of adult Erin, and Mac may not want to return home to her old life after spending time with Dylan.