Par de Ideotas
Vadhir and José Eduardo Derbez attempt to open and run a bar for two weeks to prove to their father that they can do something successful.
Zero Experience
Vadhir and José Eduardo take on the challenge of opening a pop-up bar; from finding the perfect staff and venue to facing their father's high expectations, they quickly realize the road to success is far from easy; on opening night, disaster looms.
Bar de ideotas
After just avoiding disaster, the bar La Chamba is back in business; José Eduardo is battling a brutal hangover; Vadhir scrambles to stop his mom from crashing the party.
Vadhir's mum crashes the party and, as if that were not enough, José Eduardo invites Vadhir's ex without telling him. The manager shares some terrible news and the brothers put their heads together to come up with creative ways to recover some money.
José Eduardo throws a retro-themed party, hoping to turn a profit; the legendary duet Sentidos Opuestos is invited; but the neighbors have other plans, and they're determined to be a thorn in their side!
The neighbors' complaints are putting a serious dent in the bar La Chamba, but Vadhir has an idea, a glamorous Great Gatsby-style party; nobody can resist that elegance; can they pull it off before everything falls apart?
After striking a deal with the neighbors, José Eduardo has a bold idea, a drag party; the brothers transform and get into drag and if they can survive the latex and high heels, it will be a great night.