Pati
Patrycja "Pati" Cichy is a young woman who must take care of her younger siblings as well as a mother caught up in crime and drugs.
The holiday season is underway and crowds of tourists flood the Baltic Sea; Pati is the resident of a seaside town.
Pati gets an eviction order from her apartment; Sony comes after her trying to get her to pay for Julita's alleged debts.
Pati meets Agata and Marek Rulewski, who want to adopt her siblings; the couple does everything to win the girl's favor.
Pati helps Krystian get rid of all traces of the crime; Inspector Moleda suspects that Cichy is connected to Sony's disappearance.
Pati makes a difficult decision; for the sake of the children, she issues a positive opinion of the Rulewskis before the court.
Pati wants to reach her siblings at all costs; in a fit of desperation, she steals a car to get to Warsaw airport.