Pico da Neblina
Seed
Lowly but talented drug dealer Biriba's future is disrupted by the legalization of marijuana in Brazil.
Going Legit
With the papers signed, Biriba and Vini start going through the pains of building a startup.
Salim's marijuana sales are shrinking, and he can't meet the demands needed for higher payoffs.
Biriba's financial problems increase when a competitor settles in the same area, but Vini bets on a marketing strategy to boost sales.
The dispensary is running low and Biriba helps Joselo get the supply back on track.