Primal Survivor: Over the Andes
On the fourth leg of his Andes adventure, Hazen battles against winding canyons and sun-scorched salt flats to join an indigenous ceremony.
Survivalist and explorer Hazen Audel tackles the waterless wilderness of the Atacama Desert of Chile.
Hazen Audel, a survivalist in the Andes, braves the Pacific Coast in his last expedition of the season.